Dne 20.2.2025 se s panem ředitelem a paní zástupkyní Ing. Martinou Mertovou sešlo 21 zástupců jednotlivých tříd a 4 hosté.
Začalo se shrnutím aktivit za první pololetí a také poděkováním za ně. Toto pololetí bylo nabito aktivitami jako např. Halloween, volba předsedy a místopředsedy parlamentu, sbírka pro opuštěná zvířátka nebo Valentýnská pošta.
Poté následovalo představení návrhů a dotazů ze strany studentů, na které pan ředitel odpovídal. Mezi hlavní témata patřil rozvrh učeben za účelem zmírnění stěhování, rozšíření sortimentu v automatu na jídlo, zapáchající toalety a nedostatek toaletního papíru. Mimo jiné se také rozebíraly volné hodiny místo tělesné výchovy, zrcadla ve třídách, podložky na boty v šatních skříňkách, investice do klávesnic v počítačových učebnách, centrální oprava žaluzií, nedostatek fixů na tabule a drobná úprava bodování Cambridge certifikátů do projektu Erasmus+.
Návrhy ohledně toalet a žaluzií pan ředitel do budoucna označil jako centrální rekonstrukci. Zrcadla do tříd či podložky na boty do skříněk si však studenti můžou zajistit sami. Investice do klávesnic bude velmi pravděpodobná, a to i v relativně blízké době. Také by od září měl být rozšířeno a zrychleno internetové připojení. A také se nejspíše ze tříd odstraní třídící tašky na sklo, jelikož jsou nepotřebné.
Veronika Prokopová, předsedkyně parlamentu, 3.B
Fotogalerie Patrik Hlavatý, 3.A
IT podpora Lukáš Chlepko, 4.C